Gwarancja oferowana przez Sprzedawcę (ALLMARK-PL)
Gwarancja zostaje udzielona na: wszystkie produkty zakupione od przedsiębiorcy ALLMARK-PL (dalej zwane jako "
Produkt")
Gwarancji na Produkt udziela: ALLMARK-PL (dalej zwany jako "
Gwarant")
Dane do złożenia reklamacji z tytułu gwarancji:
ALLMARK-PL
Kosina 991, 37-112 Kosina
serwis@e-allmark.pl
telefon: 733 479 230
Dane rejestrowe Gwaranta:
Konrad Markowicz prowadzący działalność gospodarczą pod firmą ALLMARK-PL Konrad Markowicz wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, posiadający: adres miejsca wykonywania działalności i adres do doręczeń: Kosina 991, 37-112 Kosina, NIP: 8151797791, REGON: 180996735 oraz adres poczty elektronicznej: serwis@e-allmark.pl
Dane kontaktowe Gwaranta:
ALLMARK-PL, Kosina 991, 37-112 Kosina
serwis@e-allmark.pl
REKLAMACJE/SERWIS PROSIMY SKŁADAĆ WYŁĄCZNIE DROGĄ MAILOWĄ
WARUNKI GWARANCJI
1. Gwarant gwarantuje prawidłowe działanie Produktu (Telefonu komórkowego/Smartfona) w terminie
.... (szczegóły długości okresu w danej ofercie) miesięcy od daty wydania Produktu kupującemu.
2. Odpowiedzialność Gwaranta z tytułu gwarancji obejmuje tylko wady powstałe z przyczyn tkwiących w sprzedanym Produkcie.
3.
Reklamacja na podstawie udzielonej gwarancji może być złożona na przykład:
- Pisemnie na adres: Kosina 991, 37-112 Kosina lub
- za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: serwis@e-allmark.pl
Zaleca się podanie w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania reklamacyjnego; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację - ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Gwaranta. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
4. Uprawniony z gwarancji powinien dostarczyć reklamowany Produkt na swój koszt na adres:
ALLMARK-PL
Kosina 991, 37-112 Kosina
5. Na podstawie niniejszej gwarancji Gwarant jest obowiązany do usunięcia wad Produktu albo do dostarczenia Produktu wolnego od wad, jeżeli wady te ujawnią się w ciągu terminu określonego w gwarancji. W przypadku, jeżeli usunięcie wad Produktu albo dostarczenie Produktu wolnego od wad jest niemożliwe, to uprawnionemu z gwarancji przysługuje - według jego wyboru - zwrot zapłaconej ceny za Produkt albo prawo do otrzymania innego produktu o podobnej specyfikacji za wyrównaniem różnicy w cenie (w przypadku produktu tańszego Gwarant zwróci różnicę ceny uprawnionemu z gwarancji, a w przypadku wybrania przez uprawnionego z gwarancji produktu droższego będzie on zobowiązany do zapłaty różnicy ceny).
6. Gwarant obowiązany jest wykonać swoje obowiązki wynikające z udzielonej gwarancji niezwłocznie, nie później niż w terminie 25 dni. Termin ten należy liczyć od dnia dostarczenia Produktu przez uprawnionego z tytułu gwarancji albo od dnia złożenia reklamacji w przypadku, gdy z okoliczności wynika, iż wada powinna być usunięta w miejscu, w którym Produkt znajdował się w chwili ujawnienia wady. Po wykonaniu uprawnień wynikających z gwarancji Gwarant na swój koszt dostarczy Produkt do uprawnionego z gwarancji.
7. Jeżeli w wykonaniu swoich obowiązków Gwarant dostarczył uprawnionemu z gwarancji zamiast Produktu wadliwego Produkt wolny od wad albo dokonał istotnych napraw Produktu objętego gwarancją, termin gwarancji biegnie na nowo od chwili dostarczenia Produktu wolnego od wad lub zwrócenia Produktu naprawionego. Jeżeli Gwarant wymienił część Produktu, zapis powyższy stosuje się odpowiednio do części wymienionej. W innych wypadkach termin gwarancji ulega przedłużeniu o czas, w ciągu którego wskutek wady Produktu objętego gwarancją uprawniony z gwarancji nie mógł z niej korzystać.
8. Gwarancja obowiązuje na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
9. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rczy sprzedanej.
10. Odpowiedzialność Gwaranta w stosunku do uprawnionego z gwarancji niebędącego konsumentem, bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona - zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie - do wysokości zapłaconej ceny za Produkt. Gwarant ponosi odpowiedzialność w takim wypadku tylko za typowe szkody przewidywalne w momencie zawarcia umowy i nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w stosunku do uprawnionego z gwarancji nie będącego konsumentem.